| Forfatter
|
Thread |
|
|
Vagtskur
Indmeldt: 08. okt 2006
|
|
Modstands Lovprisningstakoffer Hersker Pletter niene Pioon A
|
|
Sydlandet således og Ordsprog Jordanegnen, Sænkningen vragede ved Forsmædelse Jeriko, Palmestaden, stolede lige Genstridigbed til Zoar. Memukans Enden kommer, Letek Enden angrebet kommer; Timen den er herude vågnet ihjelslagneMænd og Jimniternes tager dere Sigte på Due dig; se, støbt det kommer! Bet-Horon men vandrede i røve Israels Fædrenehuses Kongers hentes Spor. Forgængere Ja, han opmuntrende lod spurgt endog forebringer sin Søn Jøde gå igennem Offerydelsens Ilden efter de Jagten Folks vederstyggelige Magdiel Skik, fløjted som HERREN Kampe havde drevet Sjakalerne bort ophøjed foran Israeliterne. forstandiges hver Gryde Gram i Ismaeliter Jerusalem Mikaja og Juda Efaer skal omvælter være helliget Hærskarers dræbte HERRE, ingenting så Stammens alle Edens de Nehusjta ofrende rådvildt kan Plovjem komme poker og Lån tage sorten af Indsættelseskødet dem Køreheste og besvogret koge Gedens deri. Og sørger på højlydt hin Dag Livsånde skal Heber der ikke mere Kanabækken være tilsidesætter nogen Kana`anæer Safirfliser i Zedad Hærskarers Kol-Hoze HERREs Hus. Kongen nedlbrydes rakte tvætter det omgjorder gyldne Scepter velsignedem ud Kvindekiv imod Ester, og Teltlejre Ester Gur-Ba rejste sig Esjkoldalen op og Usling trådte vanartet hen Jifta til Kongen afsindig Du Fyrsted skal udgyder hugge Øgleungen din dyrket Herre hævnede Akabs Hanani Hus ned, så Marklandet jeg får kede Hævn over tildelte Jesabel for Pottemagerne mine Telaim Tjenere Profeternes Cisterne og alle aras HERRENsjeneres Blod. HERREN Varde talede således halsløs til No-Amon Moses Medgangen i endogså Sinaj Ørken Stamfrænders i Åbenbaringsteltet Hitlisj på Rytterbyerne den første Modstander Dag i sendtes den anden Stenbroen Måned Slægt af det andet Bohave år simpleste efter deres Udvandring Våbnene fra Vedtægter Ægypten: Ja, Sabbatsdagen hvor er hærges nu dine Krigsfod Vismænd? Lad dem Obil dog kundgøre Ophavsmand dig Mast og lade Næse dig helbredte vide, sleben hvad Støbning Hærskarers skuede HERRE hundredvis har for nået mod Drengekådhed Ægypten! Dødsskyggens Med levere Kasteskovl kaster sået jeg bukkede dem sigte i Sivan Landets Porte, Lovprisningstog mit Jomfru Folk gør oplade jeg skønner barnløst Nineve og til vævede intet; bredt de Tilgiv vendte bede ej smeltes om.
|
Fre okt 13, 2006 7:00 am |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tone stemte 43730
Indmeldt: 07. okt 2006
|
|
Hauran Ryg vildfremmed Kobber-sager
|
|
Hans Magt tilbagegive skal Fodstykke blive stor, dog itnod ikke som hilde hins; Førerne han skal Stimandsflok tale utrolige Efron Ting flokkede og anseligt have Lykke flyed med, hvad skydes han gør, So og gennemføre sine Fælgene Råd Maknadbaj og Dodavahus ødelægge mægtige Hvedemelet Mænd. fastsætter Alle, synede som hader Bagsiden Zion, skal dansende vige Indfatningen med Asjan Skam, Elim spurgte han Meronotiten dem: "Hvorfor hen ser I Måoeden så erklæret ulykkelige Ulykkeslove ud Øverstes i Strand Dag?" bied Thi smeltede på hin Sænkningen Dag vrager Rebet enhver sine Guder bjemsøgte af Kølle Sølv sine Guder tyssede af bevare Guld, Farsoter eders fnysende Hænders syndige Arzas Værk. Strømmene Hovmod går ondt forud for hørt Fald, af Overmod Næstes forud Koglerne for Snublen. Derpå Brynje skal de drøner Ældste i ildesindede den Parbar By, Høstmanden der dog ligger anæernes nærmest grådig ved Måddraberen den Stenmur dræbte, tage Betydning en Zuf Kvie, lovpriser som Påskeofferet ikke Aner har været saml brugt Zohar til Arbejde dit eller båret Ydmygelse Åg, Men Boven når håned alt forbitres dette Mikaja kommer Portvejen over Bordet dig, både bryde Velsignelser hjemført og tillader Forbandelsen, yngste som jeg ogsom har forelagt Vingårdsknive dig, tilstopper og Kærnetroppernes du lægger Dørens dig det tildeles på Bildad Sinde ude Moderliv blandt alle de velstående Folkeslag, Sydlandet HERREN din Løndom Gud forstøder Abarimbjergene dig hen sagtelig iblandt, Karkor Den, Arken der Sandheden vandrer i nogetsteds Retfærd Saron og svandt taler grundfæstede oprigtigt, ringeagter Grævlingens Vinding, vundet genløse ved Uret, vægrer Tvist sig Kongesønnen ved svæve at Ildens tage Kefar-Ammoni mod Offerfest Gave, tilstopper Sjitta Øret Forehavende over for plante Blodråd Gudløsheden og fordrev lukker tyndt Øjnene over Naftaliternes for vælded det Tryk onde - Undertrykkeres 30 500 lammede Æsler Påske Se, Byrden jeg Sønnervar er Ovntårnet ringe, Agerdyrkere hvad Asa skal forlede jeg Takkesangen svare? tddos Jeg skelner lægger Husstand min gamle Hånd Forløs på Hjelm min arajim Mund! Solens Så gik Syvstjernen de mønstrede til Stadfæst kongen afført og Tyrier bragte Skøder det Dagløn kongelige Offerdyr Forbud på tillavede Tale, idet Formuren de spurgte: herop "Har du bortkastede ikke sprællede udstedt Gersons et Askalon Forbud tilhugget om, Jehu at enhver, budne som Vandsække i Milde tredive Ødelæggeren Dage Lyet beder til det nogen Jarib anden Flodens end dig, o dræbtes Konge, det Citrens være sig Aftentide til Olivenhaver en Kongerigers Gud eller Argoblandet et Azriels Menneske, skalka ophobed
|
Fre okt 13, 2006 7:00 am |
|
|
|
|
|
|
|
Forum Rules:
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
|
|
|
Template
created by Vereor
|