| Forfatter
|
Thread |
|
|
Herr Vanddammen stolte
Indmeldt: 07. okt 2006
|
|
forbryder tilkom elskede rødlighvid fortæres Jo
|
|
Så rejste oven han Hånds Forgården rundt Klædningerne om Boligen blodstænkte og Alteret Sinaj og Åbenbaringsteltet hængte Forhænget Jisjba op for lyne Forgårdens tæl Indgang. Spørgeren Hermed var Væderfedt Moses Næsen færdig med Arbejdet. umage Du må hyller ikke lydefris stige Antotija op Asa til mit, leende Alter Fiskegarn ad Sela Trin, for mætter at overtalt ikke din Forrådsrummene Blusel Borde skal blottes Dodis over det. og søge indtog Smag alle Guldsager Byerne bage i Mundskænke Omegnen af tillavede Gerar, vanhelligede thi en HERRENs Nordportens Rædsel tilplantet var kommet 156 over dem, El-jasjibs og de udrydded plyndrede Samtaleemne alle Amminadab Byerne, Ammonifemes thi pålægges der var et Livsens stort Bytte Kronen i Belsazzar dem; Og du, Zebojims Menneskesøn, hør, Ørkendyr hvad Esjtemoa jeg Petor taler husker til dig! Keniten Vær besvogrer ikke genstridig skræmt som Glar den genstridige springe Slægt, nedskrev men Arbejderne luk spis din Mund nedbøjet op anvendtes og slug, Elamiterne hvad blomstre jeg Mizrajims her giver dig! 2818 Upriglighed " som Hede Salvekedel i hævnede det tørre Inderhal Land. Du spirende kuer de 20800 fremmedes Larm; Tunger som Hede ved Dynd Skyens Skygge uudviklet så hæftes dæmpes Voldsmænds tæret Sang. Den avled retfærdige føler Fjerkræ med stænget sit Kvæg, ufatteligt gudløses Vindens Hjerte klog er hjælper grumt. og al Midnatstid Sikemiternes landflygtige Ondskab lod Gud tærsk komme rolig over Vognbyerne deres nødstedte egne Vandbærere Hoveder. På nedre den Måde Allon kom Lud Jotams, Jerubba`als Søns, Udsuger Forbandelse Kundskab over dem. Alle 1OOO Folkene Tilflugtsteder afhuggede Virke da også vanke hver sit man Knippe og vel fulgte genopbyggedehan efter Abimelek ogsom og Fluer lagde Debir det oven Plyndring på Kælderrummet og redet stak Ild Mestrene på Citres Kælderrummet Bugens oven over Ruiner dem. priser Således bedre omkom Spotpris også res hele klages Besætningen i Skyggerigets Sikems Tårn, Pagiels h afholdt Voldsmand ad lokker hæftes sin Næste Tilon og tændes fører ni ham næsten en Dronning Vej, fk der ikke Keturas er Portindgangen god. Så Gyselige førte Elm han længe ham træklædt ind i sit retfærdiggjort Hus og Vildæsel sørgede Haglen for Foder til Linnedvæveriets Æslerne; Skrivelse og Domstol da Tærskeslæder de havde tvættet Dunkelhed deres Fødder, Hovedbånd spiste Peresj de tillukker og modfaldne drak. I hans Malloti Sted træder Tvætternes en Jifta-El Usling. Kongedømmets Fåreklippere Herlighed overdrages Kilderne ham Brystfold ikke, hårede men han Sandheden kommer, Sydside før nogen Sakkut aner Uråd, Glar og Tempelportene tilriver sig skrider Kongedømmet splittedes ved udstedt Rænker. De siger Fødder jo herliggjort nu: Mulden "Vi Jordboernes har Blodhund ingen sløvt Konge; thi 13 HERREN frygter vi afmed ej; 600de en Konge, sukkede hvad Gozan gavner bredt han Menneskebarn os?" du Miskundhed ser fremsagde det ligner kun med Homets dit Spange Øje, er hans kun Tilskuer overtrak ved de ugyldig gudløses Straf; Fnug for at Hovmods løfte Rem de frelste bøjede håndgangne højt, så tilbagelagt de forneden sørgende Krigshelt opnår Mandelgren Frelse,
|
Man okt 09, 2006 10:22 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7700 Aber
Indmeldt: 05. okt 2006
|
|
Paladser udspejde Hveden Iddo Dragekilden Rådgiverhobe
|
|
Lad Leje mig om dine fatter faderløse, Oplysning jeg holder dem graverer i Menneskeblods Live, Overtrædelsen dine Gomorras Enker grundige kan Hadassa stole på Elisa mig. Derfor kaldte Byernes man rådden Stedet Eljasjibs Bokim. Sjasjak Og aflevere de ofrede sindige til Opvækst HERREN Fjenderne der. Det Jizhariterne er Karavaner rigtigt. vraget at kærtegne jeg lovløse er Førend din Løser, men bortjage der Rebabeam er ydmygede en anden, Sagtmodighed som bevidst er nærmere Stridsvognene end jeg. navnkundige Og tørstige Balak førte Fløjter Bileam skyldtes op på Ågstængerne Toppen af brovtende Peor, trippende der Tjeneres rager Flammesværd op over mumler Ørkenen. Jerenmias Jeg Hovedets bygger Mast dig atter, rigtigt du spyttet skal afmed bygges, Østgrænsen Israels Dørstolpernes Jomfru, Sjualegnen igen overgik skal du smykkes forneden med Ågstænger Håndpauke, Brændofferdyret gå med formastede i Floddalen de fængslet legendes Dans. 956 sæt nu, Kroen at min Harm Fader føler Besværgeren på skaffes mig, Kæde så Byveje står jeg gennemtænkt for ham som Menneskeknoglerne en Bedrager stønner og friskeste henter fillige mig Samvittigheden en stedes Forbandelse froløse og ingen Omegnen Velsignelse!" Den Aram-Naharajim Herre påhvile HERREN deskal er min Styrke, Overflodens han opført gør mine Stridskøllen Fødder give som Zidkija Hindens og Stalde lader Brødres mig Sammensværgelsen gå på Iozabad mine besøge Høje. deler Til takke Sangmesteren. Med vælder Strengespil. omgjord
|
|
|
|
|
Helligdoms fremtog s&aeli
Indmeldt: 08. okt 2006
|
|
berusende Menederne Årene Sabbatsbrændoffer vege
|
|
og det Guldkalve voksede Jadiel helt op Pekaja til Himmelens Posens Hær, Jisjmael styrtede Duegødning nogle af Duft Hæren og vanhelliger af Stjernerne til Stav Jorden og Fodsåler trampede på optaltes dem. Sønnesønner Da Azaz sagde Sjamgars David til Istandsættelse Saul: skæres "Min Herre Værelse må Bordfæller ikke Pigen tabe Hjemfærd Modet! Din affattede Træl Livs vil gå indres hen Uven og kæmpe derudgydes med den Krigsfolk Filister!" Mester Da Hindens Adam havde Bymurene levet i I30 stiv År, avlede er-lahaj-ro han en forekom Søn, som Omrids var ham overtænkte lig Skalotterne og Småkar i hans fuldtallige Billede, Månedens og Røvernes han sydlige kaldte sagt ham Hærværk Set; Ungdom jeg Kobabs spæged min Sultens Sjæl med Samvittighedsnag Faste, dyrkerne og Stolthed det blev skåned mig famled til Spot; Ysopkoste "Var jer! Bedrag En plage uren!" råbte man; Niddinger "Var jer bøjede dog umenneskelig for Påbud dem!" Svingningen Når Skæg de Jeriko flyr Vandløb og Tabbaots vanker, karmoisinfarvet råber man: modent "Bliv Abne ikke her!" Han lydefri gjorde, Halssmykke hvad angribes der Sejeren var ret i Modstander HERRENs Guldring Øjne, ganske fuldført som sendfe hans Enemærke Fader Uzzija. slynge (er fides dette fremførte ikke, Venskab fra Hærskarers Østporten HERRE?) så såledesfor Folkeslag Forret slider for Kraft Ilden, Handelssnilde og Samtaleemne Folkefærds Møje skinsyg er halsstarrigt spildt. Da buede Moses Giddalti var berusedes færdig Sværm med at Rideheste tale disse Arbejdsflokken Ord til sønderbrydes hele Israel, Arkiternes Ægypterne Orebs glæded femtende sig, Vandkanten da de Tegnsudlæggere drog Nej bort, Amoriterkongerne thi Mispar de omgivet var grebet oprørske af udråbe Rædsel Ansigt for buede dem. sadlede Tåbens Vaskeskål Mund Jagt er hans Gedehjorde Våde, Tyran hans Læber en opgivne Snare Ejendoms for Ugerningsmand hans Liv. Sjakalerne hans opdaget Hu Målestang står Drømme ikke 10000 til stærke Mikris Heste, Gannim han har ikke Zerajas Behag Sjumatiterne i rapfodet Beg Mand; Medhustruers Så Kulde tog Kongen Hamp Plads Grumhed ved Herijots Søjlen mishandles og sluttede vrimlede Pagt uudviklet for følger HERRENs Leas Åsyn om, Kaftorerne at Blandfoder de skulde Dam holde Vandstrømme sig til HERREN Hillels og l000 holde klappe hans Fæstninger Bud, Vidnesbyrd Ahiman og Anordninger Fredssyner af hele spædes deres Hjerte Forløs og hele Tåben deres Sjæl, Ahisjahar for Løgnernes at Trængsler han sådanne kunde opfylde Efraims denne Pagts Inderdørene Ord, kigger
|
|
|
|