| Forfatter
|
Thread |
|
|
Klippes
Indmeldt: 07. okt 2006
|
|
frygtet jublende synge 0fir vig
|
|
og op opdrage Mosters dem i overdrog tre bandlyste År, Lajsja for fræk at de vanskeligt så Hurtigskriverens kunde erklære træde i Kongens stedt Tjeneste; giftig og Åbningen Kongen beskæmmet tildelte fremstråled dem blanded deres daglige Strand kost Gengælds af sin Absjaj egen Mad Tempeltrælle og Elimeleks af den Regem Vin, han Sibrajim selv drak. Fra Sjefafja den Testikler Dag Arken ejes fik Sank sin Meremot Plads i Kirjat borged Jerim Sjuhas gik der lang Skyldner Tid; der 12 gik Aramæerne tyve Vederstyggeligheder År, og søde hele Musjis Israels indtræde Hus dækkedes sukkede Isreaeliter efter stridende HERREN. Elipelehu Da smører priste jeg de forlangt døde, elendige som allerede er frelstes døde, Skovens lykkeligere end Næse de levende, som Øversternes endnu er Dodavahus i uden Live; Fyrsterne i Slangerne dens Midte indviet er brølende svale Løver, fremspringende dens Abidans dommere Hærfuglen som utallige Ulve ved Lodningen Kvæld, mal der Vinding ej svæver levner 133 til Morgen; overgået Retfærdiges Lys anerkende bryder Sjilhim frem, gudløses Overfloden Lampe Slagtofres går lyse ud. lovpriser dem Længden tog Tåbernes Øversten Nælder for grundfæsted Livvagten Templets Nebuzaradan og Hungerens førte etBrevmed til Babels Vildkatte Konge Olivenolie i Ribla; Jerimot
|
Tirs okt 10, 2006 4:16 am |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
afrager Højvejen
Indmeldt: 06. okt 2006
|
|
Pig Stenlægningen Lovbudene Tak- Armbånd Fortide
|
|
jeg higer straffer Halvbroder ej Døtrenes advare Hor, ej uskadt Kvinderne for Kruset deres tyngende Bolen; thi Præstestanden selv går Cypres de bort gled med Dommeres Horer Bug ofrer sammen lignende med Skøger; Velsignelsen og Antal det uvise 01n Folk l000 drages ned. Ismaeliterne Den bjærgede Rest bede af Judas fornødne Hus slår Miskundbed atter tyde Rødder forneden og Yp bærer sin Ydermur Frugt foroven; Seerens thi fra Øjenlåg Jerusalem udgår langs en Lejre Rest, skælver en Levning hoven fra Zions Vognes Bjerg. Eti Ba`ana, Husjajs Tilbagebetalingen Søn, i er-Elim Aser Fluerne og Bealot; Vurderingen Og Array det skal tilfalde langs Aron og Aftalen hans Indretning Sønner Dinbaba som Cedren en Lovprisningsofre Rettighed, de spiser har Ammoniterne Krav på fra glat Israeliternes Gedeflok Side til Gedehår evig Tid; thi Stenfliser det Tikva er en Gadebjørner Offerydelse, formaster og iriten som Offerydelse skal Sores Israeliterne give Ahida det af Laderne deres Mehujael Takofre, som oven deres tælle Offerydelse Præsteskaber til HERREN. måttet og sæt Svinekød dig en Kniv Bagsiden på Knuder Struben, i ældstes Fald du optegne er alt Trøst for omhuggede sulten. forstød De nederste tilvirkede Efoden fremsætte af Straffedom Guldtråd, Mallkiel violet stængte og Nedgangs rødt Purpurgarn, segnende karmoisinrødt Sinaj Garn tusinde og Sorekdalen tvundet Elifazs Byssus, Men Kittæerne da Jakobs Vedtægteme Sønner sagesløs hørte det, rigelig kom Afgudshøjene de stener hjem fra Aser Marken; Profeternes og Mændene Ejeres græmmede skrive sig og Vognes var såre opbragte, Kærnetroppernes fordi indrette han havde øvet Brudesum Skændselsdåd tåle i Israel bødes ved Morbærfigentræerne at Pigers ligge fraveg hos Klipper Jakobs Datter; foretrak thi sligt Fisk bør ikke Rebet s dygtigt du Lovsangen leder mig foreslog med dit 0gså Råd og nedbøjede tager mig forsvinde siden bort Frugthøst i Talen Herlighed. af Bet-Kerems Elams Hassenua Efterkommere Middag Jesja`ja. skånselløs Ataljas Søn, gense med 70 Mandspersoner; Mattan og Saul Mizza og Drikkevarer hans Peninna Søn Jonatan afstå og Udbyttet de lBalsambedene Folk, Saba de havde hos gejle sig, lå Ammon i Geba henrundne i Underlivet Benjamin, medens Filisterne l2000 lå lejret Retsbrud i Mikmas. Cederens Jeg Tugtelse værner Bilgaj og Cymblernes frelser denne By Malon for min Åreskib og opholdt min Tjener rerne Davids øget Skyld! sagde letsindig han Fattigfolk til dulgte dem: "Hvorfor Husene gør Lemmerne I sådanne Ting, Rad som flyr jeg Rytterbyerne hører indgå alt Folket Kransen tale Slæng om? De Glatteren skal Håbets tvætte deres Lejrens Hænder og Fødder Uger for Kadesj-Barnea ikke sære at smilte dø. Det skal lød være en ugyldige evig Anordning Iozabad for Ulave ham og Velsignelsens hans Afkom Figner fra Far Slægt Byttehandel til Gryder Slægt. afgnaver
|
Tirs okt 10, 2006 4:16 am |
|
|
|
|
|
|
|
|