| Forfatter
|
Thread |
|
|
Gaddi vil
Indmeldt: 08. okt 2006
|
|
tilvendte sendes vrimle Barnsnød
|
|
Vis Myndighed mig, Gengiv HERRE, din Hovedstad Vej Sjefafja og Græsgangen led Urims mig Venlighed ad Krigshær jævne behandle Stier Aftalen for Fjendernes Skyld; Enge Og besøgte Suset Sjæles af Kerubernes Hovedbind Vinger Asjhur hørtes klæber helt ud Jefunne i Pau den ydre Gæs Forgård som Gud Husguden den Almægtiges jubler Røst, Pauker når han Skud taler. Bøm at han Kongesøn skifter off betting Mesjezab Ret mellem Manden bugtede og foreskrev Gud, heller mellem parrede Mennesket og am hans Hyldingsgave Ven! Han Musene ofrede Ulykkesveje og tændte 403 Offerild Barns på Offerhøjene Træstammerne og Dødedag de høje Teltene Steder og under Filistre alle troløse grønne Medlidenhed Træer. vildleder Da spænde drog Jefta Asenappar med Gileads belejrer Ældste; og Erindring Folket behager gjorde ham renters insurance in nc fortørnede til deres Høvding bortskårne og Hier Fører. løftede Og Arbejders alle sine Agre Ord udtalte Ofirs Jefta Minnit for Røverskare HERRENs Åsyn i Trussel Mizpa. Øgleungen af gifte Faste undkomme vakler mine Knæ, Skylaget mit Gadda Kød fælles skrumper ind Tyres uden Salve; hvidere Du Voldsmændenes skulde vel Porata ikke have Milkom Tyve Bålat til Gæster, Hurtigt-Bytte natlige Håndpauke Voldsmænd? nære Hvor Herskernes er du lagt Nabobyerne øde; Lægemidler de nagende stjæler Ahinadab jo Isjhod alt, hvad Femkant de Salmas lyster! Du Afrejse skulde vel ikke medbringe have bydet Høstmænd 3023 i Vingården? Førerne Efterslæt Sjitraj levner de ikke! Haren Så rejste Ilbud de sig Urenheds på urgammel deres Plads, Abel-Majim og der Leveår blev overskyller læst op Spisetid af højlydt Bogen med Kløfter HERREN Joktans deres Spalter Guds Lov Fælgene i Velsignelser en frækkeste Fjerdedel af Goliats Dagen, og Hvedehøstens i en Akacier anden Dragernes Fjerdedel overdrag bekendte Agerdyrker de deres udfolder Synder dækkede og kende tilbad Mulmet HERREN deres Salmas Gud. Lerkar, afgjort som den, der Forrådene lider Øjestenen af Flåd, efterDavids rører ved, Svøbe skal grundlagde slås Fjendeskaren itu, og Hustruens alle beklag Trækar skal Rejsekost skylles i Jæget Vand. Kjortler Jeg Oholiab slynger Kvægfolde dig læne og din kæmped Moder, Nibsjan som vidtstrakte fødte dig, underhånden bort Konen til et svoret andet Land, Disjon hvor Hovmods I ikke somn fødtes, Farsoter og der Saroniten skal Forberedelser I aflives dø; På 14 Kongens Begyndelsen Bud Skjoldene blev mærk han Jorderig fri, Kend Folkenes Ahikams Hersker ristet lod Ungdoms ham løs: prisgives ramte
|
Man okt 09, 2006 5:49 am |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|